ΒΙΝΤΟ:EΛΛΗΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Τι κάνει ένας Έλληνας που θέλει να βρει κοπέλα στην Αγγλία; Και κυρίως, πώς ανταποκρίνονται οι Αγγλίδες στο παραδοσιακό "καμάκι"; Ένα βίντεο που έχει όλες τις απαντήσεις... (Vid)


Στο παρακάτω βίντεο δεν χρησιμοποιήθηκαν οι εξής ατάκες:
-Ξέρεις τι μου αρέσει γύρω από σένα; Τα χέρια μου.
-Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου.
-Μοιάζεις με την τρίτη γυναίκα μου, τι; πόσες φορές παντρεύτηκα; Δύο.
-Το χρώμα των μαλλιών σου ταιριάζει τέλεια με το χρώμα στο μαξιλάρι μου.
-Μου φαίνεσαι γνωστή, εσύ δεν είσαι το κορίτσι στα όνειρα μου;
Ούτε τα:
-Come with me για να τη βρεις.
-Me and you under the moon.
-How from here morning morning beautiful?
-I may be an outlaw, darling. But you're the one stealing my heart (Μπραντ Πιτ, Θέλμα και Λουίζ - 1991).
Αλλά, χρησιμοποιήθηκε το:
"Give me some love" και το "you are very beautiful eyes".

Share on Google Plus

About ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου