ΒΙΝΤΕΟ:EΦΗΒΟΣ ΒΟΥΛΕΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ

Κριτική σχετικά με το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών δέχθηκε από έναν έφηβο βουλευτή ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της 21ης Συνόδου της Βουλής των Εφήβων.
Συγκεκριμένα ο έφηβος βουλευτής Δωδεκανήσου Γιώργος Μπακάλης κατηγόρησε τον υπουργό Παιδείας για εμμονή στην περικοπή διδακτικών ωρών των Αρχαίων Eλληνικών.
«Δεν είναι λογικό στην πρώτη γυμνασίου να διδάσκονται περισσότερα Αρχαία από ό, τι Νέα Eλληνικά» επεσήμανε κ. Φίλης, προσθέτοντας ότι «αν κάποιος δεν γνωρίζει καλά τα Αρχαία Eλληνικά, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να μιλήσει καλά ελληνικά».
«Όπως ένα φυτό δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τις ρίζες του, έτσι και τα Νέα Ελληνικά δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς τα Αρχαία» δευτερολόγησε ο έφηβος βουλευτής, αποσπώντας τα θερμά χειροκροτήματα των συναδέλφων του.
«Μην αντιμετωπίζετε ιδεολογικά το θέμα των Αρχαίων» απάντησε από την πλευρά του ο Νίκος Φίλης.
Δείτε το βίντεο:
Share on Google Plus

About ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 σχόλια :

  1. Στην απάντηση του μαθητή "δε ξέρω κανένα δέντρο να μεγαλώνει χωρίς ριζες" αναφερόμενος στο μάθημα των αρχαίων ο Φίλης απάντησε να μην το βλέπουμε ιδεολογικά το ζήτημα. Δε ξέρω ρε βλακα πως αλλιώς μπορούμε να δούμε το ότι προσπαθείτε συστηματικά να μας διάλυσετε τη γλώσσα. Αφήστε τα αρχαία στην ησυχία τους να διδάσκονται στα παιδιά... Ηλιθιε χοντρε. Τα αρχαία σας πειραξανε? Κόμπλεξικοι ανθελληνες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι 3 λεπτα εχει να μιλησει? τον ρωτας αν μπορει να σταθει τοση ωρα ορθιος... που θελει να απαντησει κιολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά μην έχει τέτοια ευφράδεια λόγου ο μικρός. Άσε που τα διαβάζει, και σιγά μην έγραψε τον λόγο του. Του τον έγραψαν. Αυτός που ξέρει τι θέλει να πει, δεν γράφει τον λόγο του, και αν τον γράφει, τον γράφει σε περίπτωση που ίσως -λέω, ίσως- ξεχάσει κάτι. (!!). Άρα, ο μικρός είναι πολιτικά κατευθυνόμενος και ο τόπος δεν έχει καμία ελπίδα. Απλά, επωάζουν τα νέα λαμόγια που θα τους διαδεχθούν και θα εξυπηρετούν τα γνωστά συμφέροντα υποδούλωσης της χώρας. Τα λοιπά επωαζόμενα προβατάκια, παρακολουθούν πως είναι η στάνη. Δεν μας είπε μόνο, για ποιού λογαριασμό κόμματος ομιλεί; Έλεος πιά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριζα ε; χαχαχαχαχα ρε εισαι κ πολυ μλκς

      Διαγραφή
    2. Συριζα ε; χαχαχαχαχα ρε εισαι κ πολυ μλκς

      Διαγραφή
    3. Πρέπει να είσαι πολιτικά κατευθυνόμενος για να υπερασπίζεσαι τη διδαχή των αρχαίων ελληνικών; Προφανώς...αραβικά να διδάσκονται στα σχολεία μας!

      Διαγραφή
    4. Έστω ότι του τα έχουν γράψει. Δεν έχεις ξαναδεί βουλή των εφήβων; Όλοι γραμμένα τα έχουν, εσύ στα 17 μπορούσες να εκφωνήσεις λόγους στην βουλή; Το χειροκρότημα το άκουσες; Αυτό δεν μπορεί να είναι στημένο.

      Διαγραφή
  4. Πολύ σοβαρό επιχείρημα αυτό με το δέντρο και τις ρίζες. Ένα άλλο είναι ότι σχολείο χωρίς αρχαία είναι σαν... δελφίνι χωρίς ποδήλατο. Όχι;

    Ότι ας πούμε 6 χρόνια που διδάσκεσαι στο σχολείο νέα ελληνικά, τσάμπα τα διδάσκεσαι, δεν τα μαθαίνεις σωστά. Γι'αυτό έχουμε φτάσει 2016 και οι Αιλυναράδες δολοφονούν τα τριτοκλιτα, δεν ξέρουν πότε να βάλουν -ε ή -αι στο τέλος μιας λέξης, λένε "έφευρε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ότι χρειάζεται να καταργηθούν τελείως τα αρχαία, αλλά ας περιορίσουν σε μία ή δύο χρονιές, στο πλαίσιο που θα παρέχουν καλύτερη κατανόηση των νέων. Όχι για να μαθαίνουν οι μαθητές παπαγαλία μεταφράσεις κινέζικων.

      Διαγραφή
  5. Ας θεωρήσουμε ότι ο νεαρός βουλευτής δεν έχει εφράδεια λόγου και ότι τον διαβάζει και ότι ακόμη είναι κομματικά εγκάθετος και εντεταλμένος να διασύρει τον υπουργό ως προς τις αποφάσεις του. Θεωρείτε ότι είναι λάθος τοποθέτηση; Πιστεύω ότι έχει δίκιο ως προς τα αναφερόμενα και έξυπνη παρατήρηση με την βιολογία της φύσης. Θα συμφωνήσω όμως ότι γενικά το παιδαγωγικό σύστημα θέλει αναθεώρηση γιατί δύσκολα μαθαίνει κάποιος στο σχολείο πιο εύκολα στο φροντιστήριο και αυτό είναι λάθος. Γενικά η εικόνα της παιδείας σήμερα οφείλεται σε πολλούς παράγοντες όπως την ανατροφή στο σπίτι, την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών και την οικονομική και κοινωνική κρίση των ημερών μας που πάλι είναι αποτέλεσμα της έλλειψης παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή