«Είμαι αριστερός και ακόμα δεν έχω πληρωθεί για το σποτ που έκανα για τον ΣΥΡΙΖΑ»


«Πάντα άνηκα στον χώρο της αριστεράς. Η ενασχόλησή μου με την πολιτική μου έχει κάνει κακό»
Συνέντευξη στην εκπομπή «Στα καλά καθούμενα» παραχώρησε γνωστός Έλληνας ηθοποιός, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων και για την ενασχόλησή του με την πολιτική, ενώ αποκάλυψε πως δεν πληρώθηκε για το σποτ που είχε γυρίσει για τον ΣΥΡΙΖΑ…
Συνέντευξη στην εκπομπή «Στα καλά καθούμενα» παραχώρησε ο Χάρης Σώζος, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων και για την ενασχόλησή του με την πολιτική, ενώ αποκάλυψε πως δεν πληρώθηκε για το σποτ που είχε γυρίσει για τον ΣΥΡΙΖΑ.
«Νομίζω ότι το θέατρο είναι κατ’ εξοχήν πολιτικό. Πάντα άνηκα στον χώρο της αριστεράς και όταν μου ζητήθηκε να κάνω ένα σποτάκι για τη νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ με μεγάλη μου χαρά δέχθηκα. Η ενασχόλησή μου με την πολιτική μου έχει κάνει κακό. Όχι, δεν έχω πληρωθεί για το σποτ, για όνομα της Παναγίας».

Share on Google Plus

About ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια :